تورا نگاه میکنم
نوشته شده توسط : ستایش

تو را نگاه میکنم که خفته ای کنار من

                         پس از تمام اضطراب،عذاب و انتظار من        

 

تو را نگاه میکنم که دیدنی ترین تویی

                         و از تو حرف میزنم که گفتنی ترین تویی  

 

من از تو حرف میزنم،شب عاشقانه میشود

                         تو را ادامه میدهم همان ترانه میشود 

      

کاش به شهر خوب تو،مرا همیشه راه بود

                         راه به تو رسیدنم،همین پل نگاه بود

  

مرا ببر به راه خویش که خسته ام از همه کس

                      که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: